• Services
  • Testimonials
  • About us
  • FAQ’s
067 219 67 01
en
ru
ua

Company

  • About us
  • Careers
  • Referral program

About service

  • Accounting services for companies
  • Accounting services for PE
  • Legal services

Information

  • Testimonials
  • Blog
  • FAQ’s

Contact us

067 219 67 01 hi@bpa.com.ua

28/2 Hrushevskoho street, Kyiv
17/52 Bogdana Khmelnitskogo street, Kyiv

FILL IN THE FORM

Your browser does not support the video tag.

WE ARE GOING

to create the best accounting service
for business in Ukraine

Briefly about us

First of all, we are engaged in serving customers. Excellent service makes our customers happy.
Gratitude of our happy customers make US happy. It is a simple principle, which we are using at b.p.a.
We are always looking for talented and energetic people who want to grow with us every single day.

If it’s about you, please do not hesitate to contact us!

Atmosphere

We are open to all new and widely use modern technologies in accounting.
We do not have authorities and we count every single view.

Mentorship

You will have a mentor who will tell you what is expected from you, will teach you on how to make an excellent customer service and will give you an honest feedback about your work.

Personal development

In b.p.a. you will not have a chance not to develop. New projects - create new challenges. New challenges - make you grow.

Professionalism

We want everyone to be a professional. We train and pay your certification fees. But in this case you have to desire to be the best in what you are doing.

Who we are looking for?

Accounting

Junior accountant

Sorry, this entry is only available in Russian and Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

Требования

  • Высшее/незаконченное высшее экономическое/бухгалтерское образование (готовы взять студента 4−5 курсов)
  • Возраст до 25 лет
  • Знание порядка ведения бухгалтерского и налогового учета, порядка оформления первичной документации
  • Умение пользоваться пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
  • Опыт работы с 1С 8.2, 7.7., M.E.Doc будет дополнительным преимуществом
  • Знание английского языка на уровне Intermediate
  • Личные качества: (1) внимательность, (2) проактивность, (3) умение работать с несколькими задачами одновременно

Обязанности

  • Оформление и контроль правильности составления первичной документации
  • Ведение бухгалтерского учёта в программах 1С 8.2, 1С 7.7
  • Подготовка проектов финансовой отчетности и отчетности по налогам (НДС, ЕСВ, НДФЛ, Налог на прибыль)
  • Расчет заработной платы, налогов и сборов
  • Работа с клиент-банком
  • Ведение кадрового учёта
  • Выполнение запросов Клиентов

Что мы предлагаем

  • Формирование Вас как специалиста в сфере финансов, учета и налогообложения
  • Оплата профессиональной международной сертификации CAP/CIPA (после 1 года работы)
  • Корпоративный English Speaking Club
  • Официальное трудовое оформление

 

Процесс принятия на работу

  • (1) Анализ резюме
  • (2) Онлайн тестирование
  • (3) Собеседование в офисе компании

Sales

Sales Manager

Sorry, this entry is only available in Russian and Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

Что мы ожидаем от Вас:

  • Возраст 21−30 лет;
  • Нацеленность на результат;
  • Хороший словарный запас, умение четко и ясно излагать свои мысли в общении с людьми;
  • Умение брать ответственность за свою сферу (в данном случае продажи);
  • Готовность изучать рынок, опыт других компаний, инициировать нововведения;
  • Умение пользоваться пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
  • Личные качества: коммуникабельность, усидчивость, отсутствие дефектов речи, тактичность, гибкость мышления.

Чем Вы будете заниматься:

  • Обработка входящих заявок от потенциальных клиентов с сайта;
  • Подготовка и отправка клиентам коммерческих предложений;
  • Организация встреч с потенциальными клиентами;
  • Получение обратной связи от текущих Клиентов относительно качества обслуживания;
  • Продвижение партнерской программы нашей компании;
  • Ведение страниц в социальных сетях;
  • Помощь в разработке и реализации Email-маркетинговой стратегии;
  • Участие во внедрении прочих маркетинговых инструментов;
  • Работа с CRM-системой;

Что мы предлагаем:

  • Предоставление возможности организации отдела продаж компании, а также руководства таким отделом в ближайшей перспективе;
  • Уютный и комфортный офис возле м. Арсенальная;
  • Официальное трудовое оформление;
  • Молодой и дружный коллектив (средний возраст 25 лет и мы этим гордимся)

LEARN MORE ABOUT US

CALL US

067 219 67 01

Company

  • About us
  • Careers

About service

  • Accounting services for companies
  • Accounting services for PE
  • Legal services

Information

  • Testimonials
  • FAQ’s

Contact us

067 219 67 01 hi@bpa.com.ua

Kyiv, 4/6 Ioanna Pavla II Str., build. B, office 708

© All rights reserved.

We are innovators in accounting outsourcing, which have a great dream - to create the best accounting service for business in Ukraine.