Розкажіть, будь ласка, детальніше про Ваш сервіс.
Zabota – це інтернет-сервіс краси і затишку, який окрім швидкої доставки і
приємних цін активно працює над створенням ідеального customer experience.
Чому Ви звернулись до b.p.a. ?
Ми довго обирали підрядника для вирішення “бухгалтерського питання” і по
рекомендації поїхали на зустріч з b.p.a.
… ніколи не думав, що відсутність штатного спеціаліста
може просто не відчуватись.
Який був результат?
Ми отримали рішення “під ключ”. Команда b.p.a. налаштувала 1С під
відслідковування необхідних нам показників, розробила фінансову модель
роботи інтернет-сервісу, інтегрувала 1С з нашим сайтом і системою управління
складом.
На скільки відсотків Ви оцінюєте залученість команди b.p.a. в Ваш проект?
На початковому етапі в нас виникало багато питань, які не відносились до
бухгалтерії. Команда b.p.a. просто брала і робила: необхідно додати нові товари
на сайт – не проблема; потрібно поміняти ціни на товари – будь ласка; забули про
акцію – виправимо. Часто ми надсилали запити після 18:00, а інколи – після 20:00
і були дуже здивовані оперативною відповіддю.
Чим на Вашу думку b.p.a. відрізняється від більшості бухгалтерських компаній?
До b.p.a. в нас не було досвіду з аутсорсингом бухгалтерії, але ці люди змінили мої
стереотипи про бухгалтерію: ніколи не думав, що відсутність штатного
спеціаліста може просто не відчуватись, що в бухгалтерській справі також буває
сервіс.