ВАС ЦІКАВИТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТОВ, АТ АБО ПРЕДСТАВНИЦТВА?

перейти

МИ ПОТРІБНІ

тим, кому знайомі ці проблеми:

У Вас є центральна бухгалтерія, але Ви не бажаєте займатися обліком ФОП

У Вас немає часу вести бухгалтерію ФОП

Ви не бажаєте спілкуватися з податковою

На Вашому ФОП є співробітники і Вам важливо, щоб в зарплаті та кадрах був порядок

Виписка видаткових накладних та актів викликає у Вас моральний біль: -)

ПРАЦЮЮЧИ З НАМИ

Ви отримаєте

РОЗУМІННЯ СПЕЦИФІКИ ФОП

Ви отримаєте рішення, які вже перевірені на практиці іншими ФОП

ЕКОНОМІЯ ЧАСУ

Вас обслуговує команда з декількох бухгалтерів. Більше не потрібно витрачати час на рутину

ГАРАНТІЯ РЕЗУЛЬТАТУ

Ми працюємо за контрактом, який передбачає нашу відповідальність за помилки в бухгалтерії

КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

Ваша інформація на 100% захищена. Ми не будемо робити аутсорсити 3-м особам процеси наших Клієнтів

ТУРБОТА

Будь-який Ваш запит буде оброблений швидко, жоден дзвінок не залишиться без уваги

ДАВАЙТЕ ЗНАЙОМИТИСЯ

Ми готові зайнятися Вашої бухгалтерією вже сьогодні

це безкоштовно

ЧИМ МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ

Ми обслуговуємо ФОП на 2й і 3й групі єдиного податку, а також на загальній системі. Зі співробітниками і без.

КОМПЛЕКСНИЙ БУХГАЛТЕРСЬКИЙ АУТСОРСИНГ ФОП

Даний пакет дозволить Вам повністю забути про бухгалтерію. Крім виконання обов'язкових бухгалтерських процесів ми також будемо виписувати рахунки на оплату Вашим покупцям і готувати платіжні доручення на оплату рахунків постачальникам в клієнт-банку.

ВЕДЕННЯ ЗАРПЛАТИ І КАДРІВ ДЛЯ СПІВРОБІТНИКІВ ФОП

Ви отримуєте своєчасну і точну виплату зарплати Вашим співробітникам, а також повний порядок в зарплатних і кадрових документах з нульовими витратами часу на процес. Ми забезпечуємо 100% конфіденційність даних і точність розрахунку.

МОЖЛИВО, ВАС ЦІКАВИТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЮРОСОБИ?

ТАК

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ

КОМУНІКАЦІЇ

Вас обслуговує ціла команда бухгалтерів, але спілкується один закріплений Старший бухгалтер. Завдання можна ставити по телефону або по електронній пошті.

ДОКУМЕНТИ

Наша бухгалтерія готує всі первинні документи, які необхідні Вашому ФОП для повної відповідності вимогам до податкового обліку ФОП.

ЗАПИТИ

Ми - це як Ваша власна бухгалтерія, тільки в сусідньому офісі. Всі запити виконуються максимально оперативно, зазвичай "сьогодні-на-сьогодні.

З метою ведення податкового обліку ФОП на єдиному податку - немає необхідності вести Бухгалетрию в 1С. Вам не треба витрачати додаткові кошти на покупку ліцензії по 1С.

ЮРИСТ

Юрист працює в проектній команді з бухгалтерами та залучається до вирішення завдань при необхідності. Він оплачується додатково, але Ви отримуєте комплексне рішення і економите можливі втрати.

ДАВАЙТЕ ОБГОВОРИМО ВАШ БІЗНЕС

Ми готові зайнятися Вашої бухгалтерією вже сьогодні

це безкоштовно

Скільки коштує Ваш спокій

Вартість вказана за обслуговування 1 ФОП. При обслуговуванні групи ФОП - ми запропонуємо індивідуальну вартість.

КОМПЛЕКСНИЙ БУХГАЛТЕРСЬКИЙ АУТСОРСИНГ ДЛЯ ФОП 2 гр
від 1.500 UAH / міс.
  • Виписка товарних чеків
  • Заповнення книги обліку доходів
  • Підготовка платіжних доручень на сплату податків
  • Підготовка платіжних доручень на оплату рахунків постачальників
  • Підготовка рахунків на оплату покупцям
  • Підготовка та подача звітності (ЄСВ, Єдиний податок)
  • Консультування клієнта з поточних питань діяльності
Отримати консультацію
КОМПЛЕКСНИЙ БУХГАЛТЕРСЬКИЙ АУТСОРСИНГ ДЛЯ ФОП 3 гр
від 2.000 UAH / міс.
  • Виписка товарних чеків
  • Заповнення книги обліку доходів
  • Підготовка платіжних доручень на сплату податків
  • Підготовка платіжних доручень на оплату рахунків постачальників
  • Підготовка рахунків на оплату покупцям
  • Підготовка та подача звітності (ЄСВ, Єдиний податок)
  • Консультування клієнта з поточних питань діяльності
Отримати консультацію
ПОСЛУГИ ВЕДЕННЯ ЗАРПЛАТИ І КАДРІВ (PAYROLL)
від 500 UAH / співробітника.
  • Розрахунок і нарахування зарплати співробітникам
  • Підготовка кадрових документів по співробітниках
  • Підготовка зарплатних документів по співробітниках
  • Підготовка звітності по співробітниках (ЄСВ, 1ДФ, інші)
Отримати консультацію

НЕ ЗНАЙШЛИ ПОСЛУГУ ДЛЯ СЕБЕ?

Давайте обговоримо Ваш проект і підберемо індивідуальне рішення

це безкоштовно

Кейси

ТОВ “ВІРТУОЗ”

Ковпак Юлія

Директор

Кожен день в роботі я бачу чесність, відповідальність, ініціативність та компетентність. Коли потрібно вирішити якесь питання, я просто пишу на e-mail, телефоную або пишу «стук-стук» в Skype.

Детальніше

ТОВ "МАРВЕЛ"

Мельник Михайло

Директор

Команда b.p.a. в режимі реального часу відповідає на всі питання, які нас турбують - це дуже комфортно і неабияк прискорює прийняття рішень.

Детальніше

ІНТЕРНЕТ-СЕРВІС ZABOTA

Грядовкін Кирило

Адміністратор сервісу

До b.p.a. у нас не було досвіду роботи з аутсорсингом бухгалтерії, але ці люди змінили мої стереотипи про бухгалтерію: ніколи не думав, що відсутність штатного фахівця може просто не відчуватися.

Детальніше

ТОВ "ІНТЕР ГРУП УКРАЇНА

Богдан Галина

Виконавчий Директор

Команда b.p.a. підтримує нас в бухгалтерських і юридичних сферах. Яке б питання не встав перед нашою компанією, фахівці b.p.a. його вирішували. Я рекомендую b.p.a. за надійність і приголомшливу віддачу.

Детальніше

ТОВ "ОЛ-Б Груп"

Булатецький Олег

Директор

Високий рівень сервісу, який ми отримали в b.p.a., справляє сильне враження. b.p.a. позбавили нас від документальної рутини і дозволили сконцентруватися на розвитку власного бізнесу і наших клієнтів.

Детальніше

Про нас

Ми обслуговуємо різний бізнес: від ресторанів до заводів. Це як власний відділ бухгалтерії, тільки в сусідньому офісі.

70%

Рівень NPS за 2017 рік

15+

Сфер діяльності Клієнтів

5.000.000грн

Застрахована професійна відповідальність

NPS (англ. Net Promoter Score) - індекс визначення прихильності споживачів товару або компанії (індекс готовності рекомендувати), використовується для оцінки готовності до повторних покупок.

Зв'язатися з нами067 219 67 01Пн - Пт з 9:00 до 18:00

Адреса: Київ, Іоанна Павла ІІ 4/6, корпус В, офіс 708

hi@bpa.com.ua

ЗАЯВКА НА ПОСЛУГИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ