• Послуги
  • Кейси — b.p.a.
  • Про нас
  • FAQ’s
067 219 67 01
ua
en
ru

Компанія

  • Про нас
  • Кар'єра
  • Партнерка

Про сервіс

  • Бухгалтерія для малого та середнього бізнесу
  • Бухгалтерія для ФОП
  • Юридичні послуги

Информація

  • Кейси
  • Блог
  • FAQ’s

Контакти

067 219 67 01 hi@bpa.com.ua

Київ, Іоанна Павла ІІ 4/6, корпус В, офіс 708

Маркетингова стратегія на етапі стартапу. Жити або вижити?

Якщо у вашого стартапу є що продавати, ви вже втиснулися в свою нішу, отримали якісь замовлення, найняли бухгалтера і готові чесно трудитися – закочуйте рукава і починайте готувати маркетингову стратегію (МС).

 

Без цього документа ентузіазм від підприємництва швидко згасне, а ви залишитеся мальком в океані акул.

 

Тут ви починаєте захищатися: «Реклама, реклама, я витрачаю на рекламу більше, ніж на співробітників!» А хто гарантував вам, що ви витрачаєте гроші не дарма? У бізнес-школах вчать, не витрачай ні копійки без плану. До першої рекламної кампанії на столі повинна лежати маркетингова стратегія. Інакше гроші в трубу.

 

 


 

Основа МС – унікальна бізнес-ідея або унікальна торгова пропозиція (УТП)

 


 

 

Те, що відразу виділить вас на тлі конкурентів. Якщо ви самі не знаєте, чим козиряти перед потенційними клієнтами, запросіть маркетинг-фахівця. Його завдання – оцінити ринок, зібрати команду мрії і розробити життєздатну маркетингову кампанію.

 

 

Які шанси у вашого стартапу?

 

70-90% стартап-компаній не відсвяткують другий день народження. Це ще один доказ того, що грамотна МС не тільки необхідність, а й захист проти повного краху.

 

Ерік Моуер, відомий маркетолог і рекламіст, закликає компанії, які тільки вийшли на ринок, відразу ж створювати умови виживання, а вже після – запускати рекламу і PR.

 

 

Життєздатність компанії визначають 4 головні характеристики

 

 

Виживання.

На початку діяльності стартап підстерігають високі ризики: нездатність виконати умови договору, занадто велике число малобюджетних проектів, які зривають терміни і не приносять очікуваного прибутку. Також небезпечна ситуація, коли стартап працює на 1-2 великі компанії, а його продажі сплять. Якщо ці замовники підуть – стартап не на жарт похитнеться.

 

Ліквідність.

Компанія повинна працювати безперебійно і мати можливість оплачувати всі рахунки вчасно: кредит, якщо такий є, заробітна плата співробітникам, оренда приміщення і комунальні платежі.

 

Прибуток.

Це підтвердження вірного курсу, правильної стратегії та успішної роботи компанії. Прибуток може бути реінвестований у персонал (премії, підвищення окладів), виплати акціонерам, які повірили і вклалися у ваш стартап, у вдосконалення робочої зони (ремонт, оргтехніка, переїзд в інший офіс).

 

Зростання.

Це більш вигідні замовлення, «жирні» клієнти, додаткова вартість товарів і послуг, підвищення репутації на ринку, можливість наймати кращих фахівців. А ще це зниження витрат на існуючих клієнтів – справжня магія, якої стартаперу ще варто навчитися.

 

 

У середньому період стартапу для компанії триває 2 роки. За цей час вона або переживає початковий етап і затверджується на ринку, або терпить крах, або продовжує мляву роботу без особливих успіхів.

 

Авжеж, не існує універсальної маркетингової стратегії. Але є загальний план, якого варто дотримуватися:

  • Аналіз ринку та конкурентів
  • Налагодження технологічного ланцюжка (процесу роботи)
  • Налагодження системи продажів
  • Створення “червоної” папки (що робити при форс-мажорі)
  • Побудова довгострокових відносин з клієнтами
  • Організація просування (реклама, PR)

 

Кожен елемент обов’язковий і взаємопов’язаний.

Грамотна маркетингова стратегія – вже пів-справи в стартапі.


БЛОГ b.p.a

ПРО ВСЕ, ЩО СТОСУЄТЬСЯ
ПІДПРИЄМНИЦТВА І БІЗНЕС ЛАЙФХАКІВ


Компанія

  • Про нас
  • Кар'єра

Про сервіс

  • Бухгалтерія для малого і середнього бізнесу
  • Бухгалтерія для ФОП
  • Юридичні послуги

Інформація

  • Кейси
  • FAQ’s

Контакти

067 219 67 01 hi@bpa.com.ua

Київ, Іоанна Павла ІІ 4/6, корпус В, офіс 708

© Усі права захищені.

Ми новатори в бухгалтерському аутсорсингу, які мають величезну мрію - створити найкращий бухгалтерський сервіс для бізнесу в Україні.