• ЯК ПРАЦЮЄ СЕРВІС
  • КЕЙСИ
  • БЛОГ
  • 044 337 39 67
  • FAQ'S
  • ПРО НАС
  • ІНФОРМАЦІЯ

    Кейси

    Блог

    FAQ’s

    КОНТАКТИ

    +38 044 337 39 67

    hi@bpa.com.ua

    Україна, м.Київ

    вул. Грушевського 28/2

    FAQ’s

    Тут ми зібрали питання, які часто виникають, коли мова йде про “бухгалтерський аутсорсинг”.
    Якщо у Вас є додаткові запитання - звертайтесь, ми на зв’язку.

    Яку відповідальність несе бухгалтерська компанія?
    відповідальність

    Ми відшкодовуємо всі витрати Клієнта на оплату штрафів та пені, які були зумовлені помилками, допущеними нами в бухгалтерському та податковому обліку і звітності.

    Хто підписує документи від імені головного бухгалтера?
    відповідальність

    Зазвичай в компаній, які передають бухгалтерію на аутсорсинг відсутня посада “головний бухгалтер”. Це означає, що замість головного бухгалтера підпис ставить директор компанії. В будь-якому випадку відповідальність за Ваш бухгалтерський та податковий облік несемо ми. Це закріплено в контракті між нашими компаніями.

    Хто може бачити мої фінансові дані?
    безпека данних

    Ніхто за межами b.p.a. не має доступу до Ваших даних. Ми не передаємо на аутсорсинг жодні бухгалтерські процеси наших Клієнтів третім особам. Всі бухгалтери обслуговують Вас з нашого офісу.

    Яким чином Ви забезпечуєте захист моїх даних?
    безпека данних

    Щоб попередити загрозу викрадення або втрати даних ми не тримаємо жодних Ваших файлів на комп'ютерах бухгалтерів в нашому офісі. Дані шифруються та зберігаються на високозахищених віддалених серверах.

    Як забезпечується конфіденційність Клієнтської інформації?
    безпека данних

    Дотуп до електронної пошти та бази даних 1С по Вашій компанії має виключно Ваша проектна команда. Кожен з наших спеціалістів бачить мінімум інформації, необхідної для якісного виконання своїх обов’язків.

    Де розміщується база 1С Клієнта?
    безпека данних

    База 1С розміщується або на сервері b.p.a. (з наданням доступів працівникам Клієнта), або ж - на сервері Клієнта з наданням доступів нашій проектній команді.

    Чи зможе b.p.a. розпоряджатись коштами на рахунках Клієнта?
    безпека данних

    Однозначно ні. Наші бухгалтери мають доступ в клієнт-банк без права підпису. Тобто, всі наші можливості зводяться до підготовки платіжних доручень та перегляду виписки.

    Де будуть зберігатись документи?
    безпека данних

    Документи за поточний період зберігаються в офісі b.p.a. Після закінчення звітного періоду, папки з бережно зшитими документами доставляються нашими кур’єрами до Вас в офіс.

    Як b.p.a. контролює якість сервісу?
    обслуговування

    Ми моніторимо всі емейл-переписки наших спеціалістів з Клієнтами, здійснюємо вибіркове прослуховування їхніх телефонних розмов та кожного місяця проводимо оцінку рівня задоволення сервісом серед наших Клієнтів.

    Як b.p.a. контролює якість ведення бухгалтерії Клієнтів?
    обслуговування

    На жаль, уникнути помилок неможливо. Але можна мінімізувати імовірність їх допущення. Кожен поданий звіт проходить, як-мінімум, 2 етапи перевірки - спочатку головним бухгалтером, а потім внутрішнім аудитором.

    Що якщо я не знайду спільну мову з бухгалтером b.p.a.?
    обслуговування

    В нас працюють ввічливі та привітні бухгалтери. Але якщо Ви попросите замінити бухгалтера, який Вас обслуговує - не проблема. Ми підберемо максимально підходящого для Вашого кейсу спеціаліста.

    Наскільки оперативно працює проектна команда b.p.a. ?
    обслуговування

    Деякі запити виконуються протягом п’яти хвилин (наприклад, підготовка платіжних доручень в клієнт-банку), інші - вимагають значно більше часу (як реєстрація торгової марки). Всі запити, на терміновості яких наголошує Клієнт - оброблюються майже миттєво.

    Чи може b.p.a. налаштувати облік з “нуля”?
    ЩО МИ МОЖЕМО

    З радістю. Ми підберемо для Вас оптимальну схему роботи та систему оподаткування, а також налаштуємо облік з “0” таким чином, щоб Ви отримували саме ту інформацію, яка потрібна Вам для управління.

    Ми не вели бухгалтерію певний час, Ви зможете її відновити?
    ЩО МИ МОЖЕМО

    Так, звісно. Ми допоможемо Вам відновити документи та облік за попередні періоди. Зателефонуйте до нас, щоб дізнатись більше.

    Як здійснюється оплата рахунку постачальнику?
    ЩО МИ МОЖЕМО

    Щоб оплатити рахунок постачальника - Вам потрібно просто переслати його на електронну пошту бухгалтеру. Ми підготуємо платіжне доручення в клієнт-банку і попросимо Вас його підписати. Або ж Ви можете поставити завдання в телефонному режимі.

    Як відбувається виписка видаткових документів або рахунків клієнтам?
    ЩО МИ МОЖЕМО

    Для виписки рахунку або видаткових документів для покупця - Вам потрібно просто сказати про це бухгалтеру (в телефонному режимі або через електронну пошту). Через декілька хвилин готові документи будуть у Вас на електронній пошті.

    Чи може бухгалтер приїхати до мене в офіс?
    ЩО МИ МОЖЕМО

    Наші бухгалтери та юристи обслуговують Клієнтів з офісу b.p.a. Але ми з радістю навідаємось до Вас в гості, якщо у Вас буде така потреба.

    Чи можу я навідатись до бухгалтера?
    ЩО МИ МОЖЕМО

    Звісно, ми завжди готові пригостити Вас чашкою кави або чаю. Приїжджайте в будь-який зручний для Вас час, тільки не забудьте попередити про візит Вашого бухгалтера.

    Чи може бухгалтер поїхати в банк / податкову?
    ЩО МИ МОЖЕМО

    Якщо питання справді вимагає присутності бухгалтера в банку або податковій - ми не залишимо Вас в біді. Але, як показує практика, більшість питань можна вирішити по телефону або через кур'єра.

    Чи може бухгалтер напряму спілкуватись з моїми контрагентами?
    ЩО МИ МОЖЕМО

    Так, ми будемо напряму вирішувати питання з Вашими контрагентами в рамках нашої компетенції. Однак, є речі, які ми не зможемо вирішити без Вашої допомоги.

    Які канали комунікації доступні для зв’язку з бухгалтером?
    ЩО МИ МОЖЕМО

    Ви можете спілкуватись з бухгалтером в телефонному режимі або електронною поштою. Звісно, ми дружимо з месседжерами типу Skype, Viber, WhatsApp і їх можна використовувати для оперативних комунікацій, але обмін документами та підтвердження всіх важливих рішень здійснюється через пошту.

    Чи підходить мені b.p.a., якщо в мене в штаті вже є бухгалтер?
    ЩО МИ МОЖЕМО

    Якщо у Вас в штаті працює бухгалтер, який оплачує рахунки, виписує документи і робить іншу оперативну роботу, але Вам потрібен досвідчений бухгалтер, який зможе правильно нарахувати зарплату, оптимізувати податки та подати звітність - ми створені один для одного.

    А якщо мені не сподобається і я захочу піти?
    ЩО МИ МОЖЕМО

    Ми наполегливо працюємо, щоб Ви нас ніколи не покинули. Однак, якщо Ви приймете рішення піти - ми закриємо свій період, підшиємо документи в папки, підготуємо реєстри на передачу документів, бази 1С та M.E.Doc і якісно передамо справи.

    Як b.p.a. обслуговує компанії, в яких є готівкова каса?
    ЩО МИ МОЖЕМО

    Якщо у Вас є каса - у Вас обов'язково повинен бути касир, який несе повну матеріальну відповідальність за готівку в касі. Бухгалтер b.p.a. кожного дня звіряє обліковий та фактичний залишок готівки з касиром і з певною періодичністю ініціює процес інвентаризації каси.

    НЕ ЗНАЙШЛИ ВІДПОВІДЬ НА ВАШЕ ПИТАННЯ?

    Спитайте нас про те, що цікавить саме Вас.
    Ми з радістю відповімо на Ваші питання і детальніше розповімо про сервіс b.p.a.

    Або зателефонуйте

    044 337 39 67