';
  • ЯК ПРАЦЮЄ СЕРВІС
  • КЕЙСИ
  • БЛОГ
  • 044 337 39 67
  • FAQ'S
  • ПРО НАС
  • ІНФОРМАЦІЯ

    Кейси

    Блог

    FAQ’s

    КОНТАКТИ

    +38 044 337 39 67

    hi@bpa.com.ua

    Україна, м.Київ

    вул. Грушевського 28/2

    Багатозадачність vs Одна робота

    Один співробітник – на одну роботу?

     

    Корпорації сміються вам в обличчя, а малий бізнес хрипким голосом добиває – про таке можна тільки мріяти. Сьогодні керівникам потрібен багатозадачний працівник, в якому одночасно живе професіонал, трудоголік і альтруїст. Особливо альтруїст – адже виконувати кілька завдань на одну зарплату згоден не кожен. Нічого особистого, тільки бізнес і бажання заощадити на трудових ресурсах.

     

     

    Плюси багатозадачного співробітника

     

     

    • За відведений час він виконує більше завдань, ніж інші.

     

    • Його не страшно «показувати людям» (представляти можливим партнерам по бізнесу) ‑ він зазвичай в курсі всіх ділових питань і розбирається у всіх робочих процесах.

     

    • На такому співробітнику можна заощадити.

      Все тому що він працює за двох (або навіть трьох). Це означає:

      • скорочення витрат на зарплатню ще одному співробітнику;

      • відсутність клопоту при обладнанні додаткового робочого місця;

      • немає необхідності посвячувати чергового новачка в процес роботи.

     

    • За допомогою такого співробітника розширюється коло корисних знайомств. Багатозадачний колега завжди на телефоні, готовий відповісти на всі «слизькі» і не дуже питання клієнтів, конкурентів і т. п. І йому дзвонять, його ж просять підійти до телефону, якщо керівництва немає на робочому місці.

     

    • Одним махом, точніше співробітником, керівник звільняє собі руки і отримує можливість зайнятися тими моментами, на які раніше не вистачало часу.

     

     

    Мінуси багатозадачного співробітника

     

     

    • Неуважність. Це побічна дія багатозадачності. Людина не комп’ютер ‑ може щось забути, переплутати, недоглядіти. Хоча відповідальності ніхто при мультизадачності не скасовує, та все ж людський фактор в певний момент може підвести.

     

    • Перевтома. Рано чи пізно людина дасть збій. У неї або станеться нервовий зрив, або вона фізично чимось захворіє від недосипання й постійної напруги. Що більше завдань покладено на співробітника, то ретельніше працює його мозок. Але це зовсім не означає, що якісніше. Згадайте, що відбувається з комп’ютером, якщо відкрити забагато вікон. Ось тільки електрону машину можна перезапустити, і робота налагодиться протягом декількох хвилин. З людиною все значно складніше ‑ часу на відновлення знадобиться значно більше.

     

    • Труднощі спілкування. З таким співробітником не дуже приємно спілкуватися. Він або замкнений у собі, або робить щось під час розмови з колегами (пише лист, робить запис у щоденнику і т. п). У зв’язку з цим можуть виникати труднощі у колективі.

     

    • Образа. Чи бере сам співробітник на себе все нові й нові завдання, чи на нього перекладають свої обов’язки колеги (керівництво), скоро він усвідомить, що його експлуатують. Спочатку йому захочеться вищу зарплатню, потім він просто піде, вважаючи, що його недооцінюють.

     

    • Вбивця творчості. Політ фантазії неможливий, коли на душі «висить» декілька завдань. Увага розсіюється, муза зникає ‑ найбільш поширене явище у творчих професіях. Натхнення потрібно берегти!

     

    Що отримає ваш бізнес від багатозадачного співробітника?

     

    Більше мінусів чи плюсів?

     

    З’ясуйте на місці, якщо вам не шкода часу і психіки підлеглих. Але якщо в один прекрасний день самий безвідмовний співробітник раптом викине комп’ютер на капот директорського авто, знайте – у всього є межа, і у терпіння теж.


    БЛОГ b.p.a

    ПРО ВСЕ, ЩО СТОСУЄТЬСЯ
    ПІДПРИЄМНИЦТВА І БІЗНЕС ЛАЙФХАКІВ